мартовски дани креативности

Ове године нас је зимски налет креативности мимоишао. Зато смо чврсто одлучили да мартовске дане креативности не пропустимо 😉

Најпре су дошле на ред баке, јер оне имају привилегију да им честитке доноси поштар:

Онда су уследила изненађења на паноима у школи и вртићу:

Ове године је и Дуле правио честитке:

А у вртићу је за маму правио цветић:

Дулетов цвет за маму

Марина је била мало креативнија:

А у вртићу нас је чекало изненађење – приредба за маме:

После приредбе добили смо и „поклоне“:

Онда смо дошли кући, па су се њих троје завукли у другу собу, и након петнаестак минута тишине, излазе са највећим изненађењем:

Сутрадан је код Ане био „родитељски“. (Пре неких петнаестак дана, Ана је дошла из школе и рекла ми да имам домаћи. Наиме, требало је да одговорим на низ питања, која су ме подсетила на лексиконе/споменаре из школских дана. Претпостављала сам да ће учитељица (и деца) направити неку књижицу, нешто као споменар…) Ја сам претпостављала да је тај „родитељски“ у ствари приредба (мада ми јесте било чудно да учитељица није тражила да се деца лепо обуку). И почело је тако:

Али, оно што је уследило ниједну маму није оставило равнодушном. Наиме, учитељица је, у сарадњи са двојицом тата, са децом направила „радио драму – избор најбоље маме“: од одговора на она питања за „лексикон“ учитељица је за сваку маму саставила „кратку биографију“. Свако дете је представљало своју маму тако што је читало тај текст. На те аудио снимке додали су пригодне фотографије, додали су радио најаву, и… наравно – резултате гласања. Претпостављате да ниједна мама није победила јер су све имале исти број гласова. О емоцијама које су нас преплавиле нема потребе да трошим речи. Било је ту и суза (које су, наравно, покушале да сакрију), било је и смеха… Диван начин да се мало боље упознамо 🙂
Тата, један од аутора, је свакој мами послао аудио снимак њеног детета. Ја сам на тај снимак додала слике радова које је Ана радила у школи, тако да ћете моћи да чујете како ме је учитељица описала, а Ана представила (ја бих себе другачије представила, али ја се нисам ни такмичила 😉 ):

За крај, након „родитељског“, добила сам и „кратку биографију најбоље маме:


Као додатак – текстови песмица са приредбе:

НАЈТОПЛИЈЕ ОКО
„МАЈКА“ – Мира Алечковић
„Шта је отац“ – Драган Лукић

„Мајка“ – Љубивоје Ршумовић

6 comments

Оставите одговор

