x година после првог сусрета

Пре неколико дана „прослависмо“ једну од наших годишњица – наш први сусрет. Писала сам већ како сам одмах после првог сусрета осећала да ћемо бити заједно, и то сам „доказала“ тиме што сам објавила „стихове“ записане навече, после првог сусрета. Поводом годишњице, објавила сам линк ка тој „песми“. Коментар испод тог линка: „Ne postoje slučajnosti. 🙂  I kako bi pesma izgledala na današnji dan?“ натерао ме да размислим, и ево како изгледа „песма“ на данашњи дан:

Од прве поруке до првог сусрета
Прошло је само два дана,
Али одмах сам знала да он је тај

Кренули заједно путем у живот,
Једне вечери, авионом
Који летео за стару, далеку земљу

Љубав к’о љубав
Ред среће, ред туге,
Али знам да неће доћи крај

И данас сам срећна
Што због случајности свих
Данас богат је живот мој

2 comments

Оставите одговор

