Маскембал у вртићу и раковички карневал 2017.

Знате већ да се у нашем вртићу сваке године 1. априла одржава маскембал. Ове године је био 31. марта. Тема најављена недељу дана раније. „Занимања људи“. Марина и ја смо се часком договориле да ће бити куварица.

Два дана пре маскембала сазнали смо да ове године и у јаслицама организују маскембал – слободна тема! Нисам заговорник куповине готових костима (иако то јесте најлакше 😉 ), а нисам имала времена да нешто смишљам. Додуше, Дуле је још мали, не зна да нам саопшти шта би волео да буде, па смо ми смислили да буде шмекер, градски кицош:

Дуле шмекер, градски кицош

Дуле шмекер, градски кицош

Тог јутра у вртићу је било и ватрогасаца, и полицајаца, и фудбалера, и балерина, и сликара, и лекара, и ветеринара, и фризера за куце, и астронаута, и кувара, и директора… Родитељи су испоштовали препоруку васпитача тако да​ није било спајдермена, супермена… Деца су била преслатка, лепо расположена, дан предиван тако да су у школском дворишту направили костимирани дефиле. Ја од свега имам пар сличица из куће, пре него што су кренули у вртић, и пар сличица што су васпитачице успеле да сликају Марину:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

За то време, у школи…
Већ месец дана Анино одељење са још два спремало је тачку за карневал. Знали смо да је неко шаховско поље у питању и неки црни и бели костими – шаховске фигуре, али остале детаље нисмо знали. Учествовали смо новчано у изради костима и то је све!
Ја сам знала да нећу моћи да их гледам, јер сам морала да идем на посао, тако да је улогу камермана имао таја 🙂 А ја сам себи приуштила задовољство присуства школском такмичењу рецитатора. Зато сам кренула сат времена раније него обично – таман на време да их видим како костимирани пролазе поред наше зграде. Костими су ме одушевили 🙂

Ана пешак

Ана пешак

После завршеног такмичења рецитатора, пред почетак моје наставе, примила сам поруку од мужа „Били су ФЕНОМЕНА​ЛНИ :-D“
Тек сам навече, кад сам се вратила с посла имала прилику да одгледам снимак њиховог наступа:

Остала сам без речи. Деце је било 74 – најбројнија група на карневалу. Од три одељења једно је из другог објекта, тако да нису могли свакодневно у пуном саставу да вежбају. Па ипак су били заиста уиграни!
И жири је то препознао, и наградио.
Сутрадан, негде око 6-7 поподне сазнали смо да је „Најбољи укупни утисак оставила је група „Црно-бели свет“ из ОШ „14. октобар“ која је уједно била и најбројнија карневалска група. Управо је група „Црно-бели свет“ освојила и Гран при Дечјег карневала и представљаће током наредне године Раковицу на карневалима у земљи и региону“

(проглашење победника је од 10:10-10:51)

Цареви су најбољи!
Мислим да ни родитељи ни деца још увек нису свесни шта нас је снашло 😉
А онда је дошло општинско такмичење у кратким драмским формама 🙂

2 comments

Оставите одговор

