„Децембарски сан“ – Александар Ђукић

– Свет око мене, суров и кваран,
свако се беспоштено бори.
Понекад пожелим да није стваран,
што си бољи, он је све гори.

– Шта ја радим овде, често се питам.
У свету лажних ауторитета,
попут бескућника скитам
јер моја бунтовна реч свима смета.

– Свака идеја претставља опасност
по систем робовласника и слуга
и нарушава неку квази-реалност,
док се глупост шири као куга.

– Интелигенција још увек само дрема,
а глупост бахато влада.
Видим да овде за мене места нема.
Тонем у лак сан, само то могу сада.

– У сновима магла и тишина,
пороци света овде не постоје.
Далеке видике прекрила је тмина.
Црно и сиво. Никакве друге боје.

– Далеко од мене једна светиљка сија.
Какав је то уљез у овој тамној башти?
У сваком случају, то светло ми прија,
мислим се то је само у машти.

One comment

  1. Повратни пинг: Школско такмичење рецитатора | cy3a

Оставите одговор

