„Када те остави она коју волиш“ – Брана Петровић

Када те остави она коју волиш
Када те остави она коју волиш
Када те остави она коју волиш
Када те остави она коју волиш

Прво осетиш једно ништа
Прво осетиш једно ништа
Прво осетиш једно ништа
Прво осетиш једно ништа

Затим осетиш једно ништа
Затим осетиш једно ништа
Затим осетиш једно ништа
Затим осетиш једно ништа

Идем да прошетам идем да прошетам
Идем да прошетам идем да прошетам
Идем да прошетам идем да прошетам
Идем да прошетам идем да прошетам

Куд ћеш по киши куд ћеш по киши
Куд ћеш по киши куд ћеш по киши
Куд ћеш по киши куд ћеш по киши
Куд ћеш по киши куд ћеш по киши

Ја волим кишу ја волим кишу
Ја волим кишу ја волим кишу
Ја волим кишу ја волим кишу
Ја волим кишу ја волим кишу

Понеси кишобран понеси кишобран
Понеси кишобран понеси кишобран
Понеси кишобран понеси кишобран
Понеси кишобран понеси кишобран

Не треба ми кишобран не треба ми кишобран
Не треба ми кишобран не треба ми кишобран
Не треба ми кишобран не треба ми кишобран
Не треба ми кишобран

Е па иди кад си луд
Е па иди кад си луд
Е па иди кад си луд
Е па иди кад си луд

И шеташ и шеташ и шеташ и шеташ
И шеташ и шеташ и шеташ и шеташ
И шеташ и шеташ и шеташ и шеташ
И шеташ и шеташ и шеташ и шеташ

И сви гледају како шеташ

И киснеш и киснеш и киснеш и киснеш
И киснеш и киснеш и киснеш и киснеш
И киснеш и киснеш и киснеш и киснеш
И киснеш и киснеш и киснеш и киснеш

И већ ти је боље и већ ти је боље
И већ ти је боље и већ ти је боље
И већ ти је боље и већ ти је боље
И већ ти је боље и већ ти је боље

Не боли те ништа не боли те ништа
Не боли те ништа не боли те ништа
Не боли те ништа не боли те ништа
Не боли те ништа не боли те ништа

Не боли ништа

Само мало ништа

One comment

  1. Повратни пинг: Школско такмичење рецитатора | cy3a

Оставите одговор

