Један обичан дан

Нама је Анин полазак у други разред био стреснији од поласка у школу прошле године – прошле године сам ја била у кући и заиста смо лепо сарађивале. Пред крај школске године сам се ја вратила на посао, пошто смо муж и ја, стицајем околности, били иста смена ускочиле су бабе за тих месец дана. Ове године муж и ја смо се вратили у наш уобичајени ритам – ми смо супротне смене. Проблем је што смо Ана и ја супротне смене тако да се малтене нисмо ни виђале! Мада, учитељица​ каже да се по њеном понашању и односу према школским обавезама уопште није осетило да мама није ту!

Због тога сам једва чекала да ја завршим са својим обавезама, да имам пар „слободних дана“ да могу да јој посветим време само за њу. И договоримо се да данас одемо до Храма Светог Саве. Већ раније сам добила предлог да обавезно обиђем крипту испод Храма, а и њима је вероучитељ причао о крипти испод Храма!
Цела крипта је осликана: и зидови и свод. Прелепе фреске, теме на њима не само библијске, него и из српске историје. Светитељи… многи мени непознати… Дивна прилика да нас две разговарамо и сазнајемо нешто ново…

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Ани се много свидела изложба фотографија из Првог светског рата. Многима је прилазила и читала текст. Највише је дојмила прича о ратнику Љубомиру Спасићу који је водио дневник и писао песме!

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Видим да је посета крипти заиста оставила изузетно јак утисак на њу. А тек сам поподне, кад сам ушла на фејсбук сазнала да је та изложба фотографија из Првог светског рата отворена данас! И, по ко зна који пут, уверила се да у животу заиста ништа није случајно!
Након тога смо обишле Светосавски плато

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

селе у кафић да се освежимо…

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.


Њене окице цео дан испуњене радошћу. Просто не зна како да ми захвали за данашњи дан 🙂

One comment

  1. Повратни пинг: Лепи и радосни дани јуна | cy3a

Оставите одговор

