30 дана захвалности

Пре извесног времена налетех на занимљив изазов. Искрено, мислила сам да је мање времена прошло, али кад сам пронашла времена за себе и свој блог и видела колико је времена прошло од тад, одлучила сам да симболично свој изазов започнем на годишњицу откривања истог.
Назив изазова гласи „30 дана захвалности“. Ја сам мало изменила оригиналну идеју и прилагодила је себи, тако да ћу је сад укратко изложити.
Идеја је да се у 30 дана вежбамо у захвалности, како бисмо бар мало променили начин поимања света око себе. Јер, чињеница је да је већина нас заборавила да ужива у тренутку, да ужива у свакодневним ситницама: цвркут птица, дуга на небу, облаци разних облика на небу, дечији смех… Са друге ствари, оптерећeни свакодневним проблемима заборавимо да будемо захвални на свему ономе што имамо: здравље, пријатеље, породицу… Зато је овај изазов првобитно покренула Дора (блог Happy chez moi, врло занимљив блог) – да помогне свима онима који се прикључе да себе натерају на нова размишљања и самоиспитавања. Мени се идеја заиста свидела, али ја никако не могу да је реализујем у 30 узастопних дана. Зато сам планирала да покушам да једном недељно објављујем по један текст на тему „дан захвалности …“. На тај начин бих имала недељу дана да размишљам о ономе на чему треба да будем захвална. Тако да би, с обзиром на чињеницу да током лета правим паузу од блога јер се посвећујем својој породици (посећујемо једну баку, другу баку… и ја се одмарам од интернета уживајући у времену проведеном у природи!), добила малтене годину дана захвалности. А крајњи циљ јесте и један од савета свих православних духовника – да дан започне и заврши захвалношћу Господу!

Мој програм не прати стопроцентно Дорин програм захвалности. Зато и кажем да сам га мало прилагодила себи:

1. родитељи
2. породица и пријатељи
3. Ана
4. Марина
5. Душан
6. здравље
7. самољубав
8. љубав
9. природа
10. вода
11. ваздух
12. боје
13. чуло вида
14. чуло мириса
15. чуло додира
16. чуло слуха
17. чуло укуса
18. глас
19. успомене
20. учење
21. књиге
22. писање
23. писма
24. музика
25. вера
26. креативност
27. храна
28. знање
29. техника и технологија
30. спремност на промену

Да ли ће се неко прикључити – зависи од вас. Волела бих да се још неко препозна у овој вежби, па да ми се придружи. Јер, нисам једина. Прва је била Дора, која ме је и инспирисала. Пре неки дан пронађох текст „Седам дана, 21 срећа“ у коме се током седам дана примећују по три ствари које су ауторку чиниле срећном тог дана. Зар то није слично као и ово што ја покушавам 🙂
Дора је на почетку сваког дана давала кратка упутства о чему треба размишљати на задату тему. Ја нисам планирала на тај начин да водим овај свој изазов, али ако има заинтересованих да ми се придруже, ако они желе – даваћу смернице.
Дакле, очекујте следеће недеље први од 30 дана захвалности!

P.S. Ана, Марина и Душан су моје највеће богатство. Нисам желела да ставим мајчинство као неку општу категорију. Свако од њих је личност за себе, и на себи својствен начин ми је улепшао живот. Због тога сматрам да свако од њих заслужује посебан дан захвалности!

Један коментар

  1. aprilia29

    Ова идеја је супер. Одавно немам инспирацију да пишем а овај текст сам прочитала баш у правом тренутку. Покушаћу и ја нешто слично, хвала на идеји 🙂

  2. Повратни пинг: 1. дан захвалности – родитељи | cy3a

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.