„Дечија права“ – Љиљана Андрић

Више ме не боли глава
јер знам за дечија права
која мени припадају,
велики ми значај дају.

Не мислим на хвалисање
и у друштву разметање,
него да ме закон штити
ради моје добробити.

Држава ни родитељи,
не дарују права мени,
рођењем их стекох својим,
баш сам срећна што постојим.

Подједнако као моја,
важна су и права твоја,
међусобно поштовање,
личности уважавање.

Исто вредиш као и ја,
није важна коже боја,
нити матерњи језик наш,
равноправни смо, да знаш.

Ако желиш поштовање,
у животу благостање,
понашањем поштуј друге,
живећемо сви без туге.

 

преко DEČIJA PRAVA /u susret Dečijoj nedelji/

Оставите одговор

