Бака Ката

У просторијама Котуровића проводимо време већ четири године, откако је Ана кренула на фолклор. У почетку је она била сама међу другом децом, да би се временом почела дружити са неким девојчицама, а та дружења се настављају и после проба и ван Котуровића. Тако и ми родитељи/бабе/деде, док чекамо децу/унуке, нарочито у зимско време, седимо у Клубу (ја га зовем кафанче). Неки телефонирају, неки раде на лаптопу, неки седе и пију пиће у тишини, а неки почну да причају. Кад год сам била у прилици остављала сам Дулета кући, како бих се бар мало одморила. Тих дана сам седела у кафанчету и причала са разним људима, између осталог и са једном симпатичном бакицом.

Прошле године рекреативаца је било 15-20. После концерта у јуну многи су почели да се распитују како да се прикључе. Од септембра месеца чланство се значајно увећало, толико да је оформљена и „млађа“ група, коју води једна од „старијих“ рекреативки.
После децембарског концерта пришла ми је она симпатична бакица и распитивала се за пробе рекреативаца. Видела сам да је баш заинтересована, али се мало плашила како ће се снаћи јер је пуно старија од свих нас. Па, ипак, одлучила је да крене!
Након неког времена питам је како јој се чини (пошто је она у „млађој“ групи) и она је рекла да су је много лепо прихватили и да је одушевљена!

После концерта „наставница млађе групе“ је објавила слику са букетом цвећа коју јој је поклонила бака Ката и који јој је посебно драг.
Пре неко вече, после наше последње пробе у овој сезони, сазнам да је и остатак екипе одушевљен са бака Катом, јер је пуна позитивне енергије. И тек тад сазнам да је бака Ката, у ствари, она симпатична бакица 🙂

Заиста је уживање гледати те људе у најбољим годинама како играју, како држе ритам са нама, чак и на „кондиционим тренинзима“ кад сви попадамо на нос! Што један од њих рече, кад сам питала да ли настављамо дружење од септембра „ми смо постали зависници од фолклора“!

Оставите одговор

